Wednesday, April 4, 2007

Sej to ni res...

... ampak na veliko žalost je.

Včeraj sem se peljal v Postojno. Kaj sem med tem doživljal oziroma podoživljal??? Neizmerno sramoto... sram me je bilo, da živim v taki državi, v državi kjer me obdajajo sami nesposobneži. Bolj ko sem se peljal stran od Ljubljane bolj me je dajala tesnoba, nemir in neizmerna želja da se znesem nad nekom... nekom odgovornim. Ker ni bilo v bližini nikogar od tistih, ki so bili odgovorni za mojo slabo voljo, je seveda moje tarnanje poslušala moja punca, ki se je peljala zmano.

Zakaj gre?... Seveda za ceste... No še slabše volje sem pa postal danes, ko mi je sodelavec razložil kako cela zadeva "stoji".

Že, ko sem se lani vozil na obalo me je minevala vsa želja, da bi pot sploh še ponovil. Rezultat je bil, da sem bil na obali samo nekajkrat in da pač nisem podpiral razvoja primorske in njihovega turizma. (No pa sej vem da politikom in drugim odgovornim čisto dol visi kako gre poslovanje nekega gostinca ali trgovca na obali... in tudi drugod po sloveniji).

Lani so skoraj eno leto popravljali tisti mostiček na avtocesti (tam pri Vrhniki). Seveda so popravljali zadevo v glavni sezoni, ko je cela "nemčija", "avstrija", "belgija", "italija", "madžarska", "česka", "slovaška",... na naših cestah. No pa niso ga popravili v celoti... SAMO POLOVICO JIM JE USPELO - KRETENOM NESPOSOBNIM!!!!

Letos popravljajo drugo polovico,... JA TUDI LETOS BO TRAJALO POPRAVLJANJE SKORAJ ENO LETO!!!! DO KONCA TURISTIČNE SEZONE in še naprej... !!!!! Že sedaj vse stoji na tistem odseku,... katastrofa,...

Poletje... mene ne vidiš tam na tistem odseku,... ti garantiram,... pa sem prepričan, da tudi vseh tistih turistov, ki so se lani peljali tam mimo...

Morda se sliši nestrpno,... ampak za odgovorne ni prostora pod soncem,... likvidacija,.. Pa dobro, če ne že likvidacija pa odpustitev iz službe in plačilo globe za vso posredno in neposredno škodo, ki so jo povzročili s svojo nesposobnostjo vsem ljudem, ki so naleteli na ta odsek ceste... v primeru nezmožnosti odplačevanja pa v zapor - tudi do 80 let ali pa še več... Dokler se ne bo delalo tako z odgovornimi se bodo zadeve ponavljale naprej in naprej,...

V tujini takšne odseke popravijo v roku 4 tednov (ponavadi še pred sezono)!!!

Slovenija se ima za boga in pol ampak ne seže pa niti do kolen (kaj do kolen, niti do gležnjev) kakšni evropski državi...

Pa da ne bo kdo dejal, da se ne da popravit zadev,... da se jih samo če pa začnem to pisat, bo pa nastal cel roman...

Slovenija odkod lepote, ...pardon... popravek,... Slovenija odkod nesposobnost tvoja?...

1 comment:

Anonymous said...

potrebo, da preverijo:)