Wednesday, March 21, 2007

Google Analytics

Je zadeva, ki je izredno zanimiva - vsaj za igračkat. Na začetku, ko sem imel "star" googlov blog sem si jo "instaliral" in od takrat sem vsak dan lepo z največjim zanimanjem spremljal kdo obiskuje moj blog, kolko obiskov imam na dan, iz katerega mesta, države, domene me hodi "gledat". Vidiš tudi informacije, ki so morda zanimive vendar si z njimi nimaš ravno kaj pomagat. Skratka če rečem še enkrat - igračkanje.

No potem sem nadgradil - blog z novo verzijo, ki so jo ponujali na googlu. Stvar je delala naprej brez problema. Nato pa je prišel nov template in tudi tega sem uporabil. Kljub temu, da je bilo napisano obvestilo, da mi morda vse moje osebne nastavitve, ki sem jih imel ne bodo delale. No ko sem zadevo posodobil mi je na moje veliko začudenje vse delalo - obstale so vse moje nastavitve.... razen kode za analytics. Ko sem jo dodal sem pričakoval, da bom pač delalo tako kot je prej.... Napaka - sedaj mi analitics ne dela. No pregledal sem vsa navodila, in pomoč, ki jo nudi google. Kot jaz vidim zadevo, imam vse poštimano - imam tudi obvestilo, da stvar prejema podatke iz moje strani... vendar jaz še zmeraj ne vidim rezultatov... vse je na nič.

Zaključek: morda sem spet samo smotan in ne znam zadeve popedenat - čeprav je zelo enostavno in ne vidim kje imam "napako". Bolj pa se nagibam, da bo zadevo potrebno na novo postavit al pa vsaj prešaltati nazaj na star template bloga - vsekakor se mi nič od tega ne da naredit... :(

Pač nekaj časa ne bom gledal kako aktivna je moja stran oziroma kaj se z njo dogaja.

1 comment:

Metatron said...

Hurrraaaaa - nisem smotan. Drugi niso nič spreminjali pa jim je nehal delat analytics.

"Google you have a problem!!!"