Monday, March 19, 2007

Slovensko zdravstvo


Prejšni teden je imela moja babica (No. 1 babica na svetu - 81) nezgodo - je padla in si zlomila kolk. Ker je imela slučajno že opravljene preiskave o tem ali je primerna za operacijo, je bila izredno hitro operirana - to zaenkrat je še pohvala našim bolnicam.
No potem smo zvedeli, da jim je že prvi dan padla iz postelje - ko se je hotela obrniti (al neki podobnega). No to nismo zvedeli od zdravnika ali drugega osebja. Ko smo vprašali sestro ali je to res, je povsem ravnodušno pritrdila. Ko sem o tem govoril z drugimi znanci so mi v enem dnevu kar trije povedali povsem isto zgodbo o njihovih babicah. No za razliko od njihovih zgodb si moja babica ni ničesar zlomila pri tem padcu - njihove babice so bile not zaradi povsem drugih stvari, končale pa so z zlomljenimi kolki. Iz tega je več kot očitno, da babice pogosto padajo iz postelje. Zakaj to ne opazijo tudi zdravniki in zakaj tega ne preprečijo???? Konec koncev, bi lahko že prej dali ograjo na posteljo - vsaj v obdobju, ko so v "prebujevalnici" in ko so pod vplivom "drog".
Moje delo sicer ne obsega "rokovanja" z ljudmi, pa se kljub temu trudim, da bo vse narejeno kot je treba - da mi ne bo padlo kaj iz rok itd. Zakaj se osebje v bolnišnicah ne trudi enako? Skrbi me samo, da ne bomo dobili takšno zdravstvo kot sem zadnjič gledal na hrvaški TV - ko imajo nejkje na hrvaškem bolnico (porodnišnico), kjer so že dvakrat zapored brez "razloga", iz čiste malomarnosti umrla mati in dojenček. V obeh primerih so bili odgovorni isti trije zdravniki, ki so "vlekli odločitve". Proti tem zdravnikom ni uvedenega nobenega postopka za njihovo krivdo - nemoteno delajo še naprej.

No comments: