Thursday, March 22, 2007

Ko zadeva počepne...


Večina bralcel (vseh 5) mojega bloga ve, da se ukvarjam z raziskavami na področju umetnih nevronskih mrež. V začetnem stadiju, ko sem se odločal za to področje sem bil kar mal skeptičen ali bi se v to spustil, ker je zadeva že kar mal stara in s tem potencialno nezanimiva oziroma do potankosti raziskana. No pa sem le našel eno nišo s katero bi lahko delal. Na samem začetku je bilo še zanimivo, sploh ko sem dobival dobre rezultate na umetno generiranih podatkih. Realnih podatkov pač nisem uporabljal iz preprostega razloga - hitrejše računanje ter enostavnejša, bolj jasna in pregledna analiza. No konec koncev tudi drugi raziskovalci delajo u iber teoretične zadeve.

Za razliko od njih pa sem poiskušal potem uporabit pridobljeno znanje na aplikativnih raziskavah. Iskazalo se je da gre za polom... oziroma se še izkazuje :) Naletel sem na take ovire, da glava peče. Vsi hvalijo te mreže, da so oh-in-sploh.... ja dokler lepe sinuse not daješ... ko pa želiš kakšne resne probleme reševat pa cela zadeva počepne... samo, da imaš podatke, ki malce odstopajo od teoretičnih si pa u p...

Sedaj že 14 dni bulim v monitor in poizkušam prelesičiti mrežo in jo usposobiti za pravilno in uporabno delovanje.... ne gre,... zajebava me u iber,... sedaj povsem razumem ko se kakemu strga in s kalašnikom postreli svoje sodelavce:)))))))))


PS: nič bat zaenkrat še nimam kalašnika :))))))))))))))))))))))))

No comments: